Informacje

21 lis 2018, 09:28

Forum przegląda 2 użytkowników :: 0 zidentyfikowanych, 0 ukrytych i 2 gości

dane z ostatnich 5 minut

Zaloguj

Zarejestruj

Kiedy kolejny brzdac?

Idelane miejsce by podzielic sie doswiadczeniami w staraniu o dziecko.

Moderator: garbi

Re: Kiedy kolejny brzdac?

Postprzez mysunia.1987 » 12 cze 2010, 11:14

Dziękuje
mysunia.1987
ZACIEKAWIONA
ZACIEKAWIONA
 
Posty: 119
Dołączył(a): 10 cze 2010, 18:04

Re: Kiedy kolejny brzdac?

Postprzez Pani Reklamowa » 12 cze 2010, 11:14

Avatar użytkownika
Pani Reklamowa
UZALEżNIONA
UZALEżNIONA
 
Posty: 342
Dołączył(a): Wt sierpnia 23, 2013 1:29 pm
Lokalizacja: London

Re: Kiedy kolejny brzdac?

Postprzez Lukas2009 » 12 cze 2010, 11:36

No i Ja się dołączam do Gratulacji ;)
Gdyby na wielkim świecie zabrakło uśmiechu dziecka,
byłoby ciemno i mroczno, ciemniej i mroczniej
niż podczas nocy bezgwiezdnej i bezksiężycowej -
mimo wszystkich słońc, gwiazd i sztucznych reflektorów.
Ten jeden mały uśmiech rozwidnia życie.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
http://lukas2009.szkrabek.co.uk
Avatar użytkownika
Lukas2009
UZALEżNIONA
UZALEżNIONA
 
Posty: 2293
Dołączył(a): 04 lip 2009, 16:09
Lokalizacja: Gillingham, Kent

Re: Kiedy kolejny brzdac?

Postprzez tymcia » 12 cze 2010, 20:15

A jednak sie udało :D GRATULUJE!!!
Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
tymcia
DEBIUTANTKA
DEBIUTANTKA
 
Posty: 325
Dołączył(a): 19 gru 2008, 02:12
Lokalizacja: Bristol

Re: Kiedy kolejny brzdac?

Postprzez mysunia.1987 » 12 cze 2010, 20:17

:lol:
mysunia.1987
ZACIEKAWIONA
ZACIEKAWIONA
 
Posty: 119
Dołączył(a): 10 cze 2010, 18:04

Re: Kiedy kolejny brzdac?

Postprzez Szeherezada » 12 cze 2010, 20:57

mysunia gratulacje
mama parki
Avatar użytkownika
Szeherezada
MIłOśNICZKA
MIłOśNICZKA
 
Posty: 868
Dołączył(a): 06 mar 2009, 17:49
Lokalizacja: Chester

Re: Kiedy kolejny brzdac?

Postprzez mysunia.1987 » 12 cze 2010, 21:22

Ja nie wiem na kiedy mam termin :P
mysunia.1987
ZACIEKAWIONA
ZACIEKAWIONA
 
Posty: 119
Dołączył(a): 10 cze 2010, 18:04

Re: Kiedy kolejny brzdac?

Postprzez magda26 » 12 cze 2010, 21:31

mysunia gratulacje!!!
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
magda26
ZWOLENNICZKA
ZWOLENNICZKA
 
Posty: 572
Dołączył(a): 26 sty 2010, 16:51
Lokalizacja: Croydon/New Addington

Re: Kiedy kolejny brzdac?

Postprzez mysunia.1987 » 12 cze 2010, 21:32

Dziękuje. Trzymajcie kciuki by nie wyrósł ptaszek :lol:
mysunia.1987
ZACIEKAWIONA
ZACIEKAWIONA
 
Posty: 119
Dołączył(a): 10 cze 2010, 18:04

Re: Kiedy kolejny brzdac?

Postprzez magda26 » 12 cze 2010, 21:34

Kurczę, a tak wogóle to też bym chciała drugie maleństwo,najlepiej córeczkę ;) , ale niestety, jeszcze musimy poczekać,bo własnie zdecydowałam się wrócić do pracy na pełen etat :|
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
magda26
ZWOLENNICZKA
ZWOLENNICZKA
 
Posty: 572
Dołączył(a): 26 sty 2010, 16:51
Lokalizacja: Croydon/New Addington

Re: Kiedy kolejny brzdac?

Postprzez mysunia.1987 » 12 cze 2010, 21:36

Dwójka za mało?? U nas chyba tylko będzie 2 i tyle.
Też marze o córci ... :roll:
mysunia.1987
ZACIEKAWIONA
ZACIEKAWIONA
 
Posty: 119
Dołączył(a): 10 cze 2010, 18:04

Re: Kiedy kolejny brzdac?

Postprzez ewcia123 » 14 cze 2010, 16:46

mysunia.1987 napisał(a):A mi rośnie fasoleczka mała

serdeczne gratulacje :D i życzę córeczki (ale najważneijsze żeby było całe i zdrowe)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ewcia123
UZALEżNIONA
UZALEżNIONA
 
Posty: 2580
Dołączył(a): 30 kwi 2009, 17:23

Re: Kiedy kolejny brzdac?

Postprzez Roxanne » 14 cze 2010, 17:00

mysunia.1987 serdecznie gratuluję i życzę córeczki :D
Obrazek
Obrazek
Roxanne
WIELBICIELKA
WIELBICIELKA
 
Posty: 656
Dołączył(a): 27 lip 2009, 10:19
Lokalizacja: London

Re: Kiedy kolejny brzdac?

Postprzez mysunia.1987 » 14 cze 2010, 18:09

ewcia123 napisał(a):
mysunia.1987 napisał(a):A mi rośnie fasoleczka mała

serdeczne gratulacje :D i życzę córeczki (ale najważneijsze żeby było całe i zdrowe)


Dziękuje:-)
mysunia.1987
ZACIEKAWIONA
ZACIEKAWIONA
 
Posty: 119
Dołączył(a): 10 cze 2010, 18:04

Re: Kiedy kolejny brzdac?

Postprzez blondynka » 14 cze 2010, 20:37

Ja rowniez gratuluje ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
blondynka
ZWOLENNICZKA
ZWOLENNICZKA
 
Posty: 559
Dołączył(a): 13 mar 2010, 11:47

Re: Kiedy kolejny brzdac?

Postprzez mysunia.1987 » 14 cze 2010, 20:37

Dziękujemy
mysunia.1987
ZACIEKAWIONA
ZACIEKAWIONA
 
Posty: 119
Dołączył(a): 10 cze 2010, 18:04

Re: Kiedy kolejny brzdac?

Postprzez agaimika » 15 cze 2010, 00:15

Mysunia...widzisz...po burzy zawsze wychodzi słonko :) dbaj teraz o siebie i nie zamartwiaj sie niczym :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
agaimika
MANIACZKA
MANIACZKA
 
Posty: 1239
Dołączył(a): 11 lip 2009, 16:11

Re: Kiedy kolejny brzdac?

Postprzez mysunia.1987 » 15 cze 2010, 10:30

agaimika napisał(a):Mysunia...widzisz...po burzy zawsze wychodzi słonko :) dbaj teraz o siebie i nie zamartwiaj sie niczym :D

Taaa właśnie pokłociłam się z mężem i zaraz go walne... :evil:
mysunia.1987
ZACIEKAWIONA
ZACIEKAWIONA
 
Posty: 119
Dołączył(a): 10 cze 2010, 18:04

Re: Kiedy kolejny brzdac?

Postprzez karinka811 » 26 sie 2010, 16:30

AndziaAndzia2 napisał(a):My chcemy mieć 3.
Jaka różnica najlepsza sama nie wiem.
Dla dzieci to chyba 1-2 lata, dla matki- chyba nie ma najlepszej pory( zawsze będzie masa obowiązków).

Mi rowniez marzy sie "trojeczka", maz mowi zobaczymy,,, Tez nie wiem jaka roznica najlepsza, my sobie zaplanowalismy ze bedzie to 3 latka no i ... jak narazie wszystko idzie planowo,,, nasz synek bedzie mial rodzenstwo,,, :))
Człowiek naraża się na łzy, gdy raz pozwoli się oswoić...
Avatar użytkownika
karinka811
ZACIEKAWIONA
ZACIEKAWIONA
 
Posty: 94
Dołączył(a): 06 lut 2010, 14:47

Re: Kiedy kolejny brzdac?

Postprzez myszka » 26 sie 2010, 21:08

karinka811 napisał(a):nasz synek bedzie mial rodzenstwo,,, )


Czyli jesteś w ciąży ?!!! to super !!! Wielkie gratulacje !!! :)
Obrazek
Obrazek

Obrazek
myszka
Moderator
Moderator
 
Posty: 1605
Dołączył(a): 06 sie 2008, 22:02
Lokalizacja: Londyn

Re: Kiedy kolejny brzdac?

Postprzez karinka811 » 26 sie 2010, 23:23

Dzieki wielkie ,,myszka,, .
Człowiek naraża się na łzy, gdy raz pozwoli się oswoić...
Avatar użytkownika
karinka811
ZACIEKAWIONA
ZACIEKAWIONA
 
Posty: 94
Dołączył(a): 06 lut 2010, 14:47

Re: Kiedy kolejny brzdac?

Postprzez Roxanne » 27 sie 2010, 09:21

Ja również serdecznie gratuluję!!!
Obrazek
Obrazek
Roxanne
WIELBICIELKA
WIELBICIELKA
 
Posty: 656
Dołączył(a): 27 lip 2009, 10:19
Lokalizacja: London

Re: Kiedy kolejny brzdac?

Postprzez garbi » 15 wrz 2010, 11:11

Dołączam się do gratulacji dla wszystkich przyszłych mam :)

A my po długi rozmowach postanowiliśmy, że teraz jest dobry moment na kolejnego brzdąca mam nadzieje że nam się uda dość szybko ale kto wie, mój M twierdzi, że raz i bum no zobaczymy tą jego teorię ;)
Kacper 23.09.2007, 06:08, 3700g, 53cm
Obrazek

Hannah 27.07.2011, 06:03, 3210g, 53cm
Obrazek



Obrazek
Avatar użytkownika
garbi
UZALEżNIONA
UZALEżNIONA
 
Posty: 5697
Dołączył(a): 02 maja 2008, 15:46
Lokalizacja: Fairford Leys / Aylesbury

Re: Kiedy kolejny brzdac?

Postprzez Lukas2009 » 15 wrz 2010, 16:08

No to trzymam kciuki za ten "jeden raz i bum" ;) :D
Gdyby na wielkim świecie zabrakło uśmiechu dziecka,
byłoby ciemno i mroczno, ciemniej i mroczniej
niż podczas nocy bezgwiezdnej i bezksiężycowej -
mimo wszystkich słońc, gwiazd i sztucznych reflektorów.
Ten jeden mały uśmiech rozwidnia życie.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
http://lukas2009.szkrabek.co.uk
Avatar użytkownika
Lukas2009
UZALEżNIONA
UZALEżNIONA
 
Posty: 2293
Dołączył(a): 04 lip 2009, 16:09
Lokalizacja: Gillingham, Kent

Re: Kiedy kolejny brzdac?

Postprzez Roxanne » 16 wrz 2010, 09:01

Garbi życzę stosunkowo udanych nocy :D
Obrazek
Obrazek
Roxanne
WIELBICIELKA
WIELBICIELKA
 
Posty: 656
Dołączył(a): 27 lip 2009, 10:19
Lokalizacja: London

Poprzednia strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


cron

Copyright © 2013. All Right Reserved.

Nasze Serwisy: