Informacje

16 lis 2018, 09:47

Forum przegląda 4 użytkowników :: 0 zidentyfikowanych, 0 ukrytych i 4 gości

dane z ostatnich 5 minut

Zaloguj

Zarejestruj

Jak to jest z tymi KOLKAMI ???

Jak to jest z tymi KOLKAMI ???

Postprzez Gosia68 » 13 kwi 2012, 17:24

Dziewczyny mam pytanie... otóż czy kolki mogą pojawić się w 3 miesiacu? Chodzi o to,ze mój maluch ma 9 tyg. nie miał kolek i nie ma ale ciekawi mnie czy jest taka możliwość żeby jeszcze się pojawily? Pytam ponieważ koleżanka urodziła 3 tyg temu i maluszek ma okropne kolki a ja posiadam te niemieckie kropelki no i chętnie bym je jej dala ale boje się,ze mój maluch będzie je miał a ja nie będę miała nic. Z tego co czytałam to raczej jeśli nie pojawili się wcześniej to nie powinny i teraz się pojawić... Wiecie coś na ten temat?
Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Gosia68
AMATORKA
AMATORKA
 
Posty: 250
Dołączył(a): 17 sie 2011, 14:07

Jak to jest z tymi KOLKAMI ???

Postprzez Pani Reklamowa » 13 kwi 2012, 17:24

Avatar użytkownika
Pani Reklamowa
UZALEżNIONA
UZALEżNIONA
 
Posty: 342
Dołączył(a): Wt sierpnia 23, 2013 1:29 pm
Lokalizacja: London

Re: Jak to jest z tymi KOLKAMI ???

Postprzez iwkaa123 » 06 lip 2012, 12:31

gosia Twoj post juz pewnie jest nie wazny,ale postanowilm tu zajrzec poniewaz teraz ja walcze z kolkami u synka,to jest straszne jak one go wykanczaja,podaje mu herbatke hip koperkowa ale widocznie bezskutecznie,maly ma dopiero 3 tygodnie ,podkurcza nozki,pojekuje a jak juz go bardzo boli to tak krzyczy ze az sie zanosi,moze znacie jakies leki tu dostepne w anglii bez recepty,tak chcialbym mu ulzyc ...
iwkaa123
ZACIEKAWIONA
ZACIEKAWIONA
 
Posty: 70
Dołączył(a): 21 lut 2012, 16:27
Lokalizacja: northampton

Re: Jak to jest z tymi KOLKAMI ???

Postprzez dziubaski » 06 lip 2012, 14:09

COLIEF INFANT DROPS, http://www.colief.com/ - podobno bardzo dobry na kolki
ja swoim dzieciom dawalam ifacol, ale rowniez masowalam brzuszek. popros polozna, powinna pokazac Ci jak robic to prawidlowo
wszystkiego dobrego dla maluszka :)

a i tutaj jest temat kolek viewtopic.php?f=188&t=685&p=70252&hilit=kolki#p70252
Obrazek
Avatar użytkownika
dziubaski
MANIACZKA
MANIACZKA
 
Posty: 1260
Dołączył(a): 26 maja 2009, 21:21

Re: Jak to jest z tymi KOLKAMI ???

Postprzez magda26 » 06 lip 2012, 14:16

iwkaa123 colief bardzo dobry jest, kropelki sa dosc drogie okolo12f ale mozesz tez dostac go na recepte od gp. ja mialam go dla corci tak zapobiegawczo ale nie uzywalam bo kolek nie miala, dla synka podobnie jak dziubaski uzywalam infacol, podobno dobra jest tez gripe water ale u nas sie nie sprawdzila,pamietam ze mama mi przysylala z Polski herbatke dla Victora na kolki PLANTEX i to chyba na niego najbardziej dzialalo ;)
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
magda26
ZWOLENNICZKA
ZWOLENNICZKA
 
Posty: 572
Dołączył(a): 26 sty 2010, 16:51
Lokalizacja: Croydon/New Addington

Re: Jak to jest z tymi KOLKAMI ???

Postprzez Blanka » 06 lip 2012, 21:01

Plantex jest dobry, ogolnie wszystko na bazie koperku dla dzieci na kolki daje jakis skutek.U nas kolki zaczely sie w 2 tyg zycia a skonczyly pod koniec 2 mies, czytalam ze do 3 mies czesto sie przedluzaja. Polecam INFACOL, mozna go podawac i trzeba przed kazdym karmieniem, nie zaszkodzi dziecku nawet wiele razy w ciagu dnia.Mozna ogrzewac pieluszke tetrowa zelazkiem i ciepla ale nie goraca klasc na brzuszku,klasc na brzuszku na reku zeby puszczalo baczki, wkladac do cieplej wody zeby ogrzewac brzuszek, masowac brzuszek,slyszlam ze noszenie w chuscie tez pomaga.
Jesli macie dostep espumisan dla dzieci na kolki pomaga, nie uzwywalam ale slyszalam ze skuteczny.
Jesli karmicie piersia mozecie tez pic herbate koperkowa jak najwiecej i dziecko tez otrzyma w pokarmie.
Infacol nie jest drogi i u nas poszlo kilka zanim przeszly kolki,
O kolkach niemowlecych mowi sie ze trwaja 100 dni.
Gosiu polec znajomej w/w medykamenty na kolke a sobie jesli sie boisz zostaw te kropelki, to zdrowy egoizm bo w koncu Twoje dziecko jest najwazniejsze dla Ciebie :)
Blanka
AMATORKA
AMATORKA
 
Posty: 176
Dołączył(a): 08 sie 2008, 01:21

Re: Jak to jest z tymi KOLKAMI ???

Postprzez babyboy12 » 19 lip 2012, 14:50

Na kolki najlepsze sa herbatki koperkowe lub inne specyfiku na bazie koperku.Od zawsze stosowane nawet nasze babcie to mialy w domowej apteczce.Naszczescie moj synus nie mial kolek.CZy to ma znaczenie czy jest karmiony naturalnie czy tez z butelki mlekiem proszkowym?
Maly bobas maly problem,duzy bobas duzy problem:)
Avatar użytkownika
babyboy12
ZACIEKAWIONA
ZACIEKAWIONA
 
Posty: 24
Dołączył(a): 12 lip 2012, 08:34

Re: Jak to jest z tymi KOLKAMI ???

Postprzez iwkaa123 » 20 lip 2012, 10:15

Z tego co mi lekarz powiedzial to nie ma znaczenia czy karmione mlekiem modyfikowanym czy piersia,to zalezy od dojrzlosci zoladka i kwasow wytwarzanych przez trawienie...w praktyce wiadomo ze chlopcy dojrzewaja pozniej ,dlatego tez czesciej u chlopcow stwierdzono kolki. W moim przypadku sprawdzila sie ta teoria moich 2 synow mialo kolki a coreczka nic a nic ,i wszystkie karmione bebiko bez wyjatku...
iwkaa123
ZACIEKAWIONA
ZACIEKAWIONA
 
Posty: 70
Dołączył(a): 21 lut 2012, 16:27
Lokalizacja: northampton

Re: Jak to jest z tymi KOLKAMI ???

Postprzez Iga83 » 29 paź 2017, 17:02

U nas herbatka koperkowa w ogóle nie działała. Nawet według nowych zaleceń nie powinno się jej dzieciom podawać przed 6 mż. U nas sprawdziły się polskie krople Esputicon. Każda z mama wie jak bardzo docenia się przespane noce.
Iga83
ZACIEKAWIONA
ZACIEKAWIONA
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 cze 2015, 09:35

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


cron

Copyright © 2013. All Right Reserved.

Nasze Serwisy: